ضد کیسه
ضد کیسه
بزرگ ترین وبلاگ هواداران پرسپولیس
نوشته شده در تاريخ جمعه 6 تير 1393برچسب:حسین ماهینی,نیلسون کوریا, توسط saied |

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد پروسه بازگشت نیلسون کوریا جونیور تقریبا منتفی شده و اگر اتفاق خاص و عجیبی رخ ندهد، او را در دیگر درون دروازه این تیم نخواهیم دید. گلر محبوب هواداران پرسپولیس مدتی پیش مدعی شده بود که فوتبالش را در ایران به پایان خواهد رساند و حتی مربیگری را همین جا آغاز خواهد کرد اما به نظر می رسد نتوانسته با مدیران باشگاه پرسپولیس به توافق نهایی برسد و به همین خاطر قید ادامه حضور در این تیم را زده است.

با پایان کار نیلسون در پرسپولیس، سرخپوشان حتما به جذب یک دروازه بان ذخیره نیاز خواهند داشت. آن ها حفاظت از دروازه برای فصل بعد را به سوشا مکانی سپرده اند و با توجه به جدایی رضا محمدی و امضای قرارداد او با نفت مسجدسلیمان، احتمالا به زودی با یک دروازه بان کم نام و نشان تر قرارداد امضا می کنند.

آی اسپورت،علاوه بر نیلسون، وضعیت حسین ماهینی در باشگاه پرسپولیس نیز مبهم به نظر می رسد. در زمان حضور این مدافع راست در برزیل، مدیربرنامه های او با باشگاه به توافق نهایی رسید و قرارداد نیز امضا کرد اما این بازیکن تا قسط اول مطالبات اش را دریافت نکند حاضر به شرکت در تمرینات این تیم نمی شود. ماهینی بر اساس قراردادش با پرسپولیس، بازیکن آزاد محسوب می شود و آز آنجایی که دایی اعلام کرده است به بازیکنانی که در اردوی بعدی حاضر نباشند نیازی ندارد، عدم دریافت مطالبات می تواند کار ماهینی را نیز در پرسپولیس به نقطه پایان برساند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: